Comment on the site or post ideas for new warriors pics!

 

 


Comments

05/29/2008 21:08

Great job on the banners! I really like the ones using the official art :)

Reply
birchkit
05/30/2008 14:36

cool site

Reply
Icepool
05/30/2008 15:53

Thatks Moonclaw and Birchkit!

Reply
Moonclaw
06/02/2008 21:18

Hi! Thanks for the link, I added yours to my site :)

Reply
Icepool
06/04/2008 18:57

You're welcome! *super happy dance* yay me iz affilate and you Willowtail!!! (Admin)

Reply
Willowtail
06/04/2008 20:59

I read it yeah!

Reply
06/09/2008 08:56

HI Icepool! Not a bad site! If U take suggestions and all, U could make 1 4 O.C., I would so put it up!

Reply
Icepool
06/09/2008 15:19

a whatie what?

Reply
06/09/2008 18:48

Can U macke a graphic for the Order of the Claw website? It could be whatever, U decide! I will put it up on the site when u finish!

Reply
Icepool
06/09/2008 19:45

OK I CALL MAKEING IT WILLOWTAIL!

Reply
06/10/2008 06:31

Hey Icepool, just wanted to say that U must've read my mind! I wanted a cat walking throgh the stone tunnels but I didn't think it could be done! U R SO AWESOME!!!
It amazed me so much, I am making another request...:
Could you make a bookmark (I Love to read) that has a full sized sitting tortie (The cat has no white in her) and on the side could it say Grassheart, and below that in smaller text can it say Deputy of EarthClan ? THX! I no i can count on U to make it awesome!!

Reply
Willowtail
06/10/2008 13:05

me and icepool keep swithching with making them so I will be making it but I'll make sure it's good!

Reply
Willowtail
06/10/2008 15:38

by the waay, we have a requests page so you can just do it there

Reply
06/10/2008 17:18

Nice job. You visited my site, thanks!

Reply
Icepool
06/10/2008 17:46

Yes i did :) what do you think of our graphics?

Reply
Willlowtail
06/10/2008 18:07

I did too!!!! ( I'm the other owner! )

Reply
06/11/2008 12:47

Icepool: 4 my b.mark U can use the tortie pic on the home page!

Reply
Willowtail
06/11/2008 12:57

...I', making it but I'l use tat picture

Reply
06/11/2008 20:18

No, the 1 on YOUR home page! The 1 that says Pics Not Made by Me!

Reply
Grassheart
06/13/2008 11:03

Could U make the bookmark a little bit longer plz? It's just a little bit short 4 a b.mark. Other than that it ROCKS!! Thank U so much!! In a few days it will be in Cats of the Clans when I am reading it! THX!!!

Reply
06/13/2008 15:59

hey ice!!! I love your site!!! Keep up with the graphics!!!

Reply
Icepool
06/13/2008 16:06

thanks i use paint :) so its hard but i try

Reply
Willowtail
06/13/2008 16:40

I'm the owner too!!!!!

Reply
Willowtail_ owner
06/13/2008 16:40

I'll just keep doing this becuase I feel a little left ou t...

Reply
Icepool
06/14/2008 07:24

ya i know Willowtail :)

Reply
06/14/2008 10:43

OH MY GOSH, LOVE THE SITE!
Check out mine at www.freewebs.com/thefifthclanstarts ! Lots of exciting stuff happening! Toodles!

Reply
Icepool
06/14/2008 13:05

"Thanks Sunstar!" , "say thanks to Sunstar Willowtail"

Reply
06/15/2008 09:22

GREAT SITE,ICY!

Reply
Icepool
06/15/2008 09:24

Me and Willowtail share ownership

Reply
Willowtail
06/15/2008 10:18

Thanks everybody!

Reply
Northstar
06/15/2008 20:01

Cool site! Congrats on mine, kudos to you and Grimpath and all that. Nice graphics too.

Reply
Willowtail
06/16/2008 12:45

Thanks Northstar!

Reply
Icepool
06/16/2008 18:12

yay lol :)

Reply
06/20/2008 12:01

Congratulations! Your site is being added to my suggested sites! Keep up the great work!

Reply
Willowtail
06/20/2008 22:09

thanks!

Reply

Can u make a banner with Leafpool and Crowfeather on it?

Reply
Icepool
06/23/2008 08:50

it would have been nice to request on the request page but ok :)

Reply
Flyingstar(u know as Falconpaw)
06/23/2008 08:51

great job u guys!!!!!!!!!

Reply
06/30/2008 15:33

ICE: OOTC meeting is 2nite at 7!

Reply
07/11/2008 17:44

hey moon! cool site

Reply
Willowtail
07/15/2008 09:26

thanks! By the way, we use willowtail and icepool

Reply
warriorcatsstreamflowcuri
07/29/2008 16:42

Hi!

Reply
Icepool
08/03/2008 11:17

Hi?

Reply
08/26/2008 19:31

awesome site Icepool!! ((this is Lynxstar from thundersong-last-destination btw)) I never knew you made graphics? I just started myself. ya'lls are awesome though

Reply
Willowtail
08/27/2008 08:30

It's my site too!!!!!!

Reply
Icepool
08/27/2008 08:38

Lynxstar its Willowtail's too but thanks anyway XD

Reply
08/27/2008 18:23

sorry, meant to say that....awesome graphic site Icepool AND Willowtail!!! :D

Reply
Icepool
08/27/2008 18:58

Why thank you ☻

Reply
Lilystripe
09/02/2008 15:36

Kewl site!

Reply
Icepool
09/02/2008 18:17

Thanks, Lilystripe

Reply
Snowfall
09/18/2008 18:11

Icepool, Tornleaf wants you to make her a graphic ( on the request page)

Reply

Hi, this is coconutwarriorgraphics. Nice site, I hope it keeps going well. For making graphics, I have two suggestions: use two sites called www.paint.net and picnik. They are very useful. You can get them off of Bluefrost (RiverClan Secrets) site. Also, I would like to comment on the avatars, that most avatars are 100X100, but I still like them okay. Keep it up! Do you want to link to me?

Reply
Snowfall
09/19/2008 17:36

I am done your graphic tornleaf

Reply
Tornleaf
09/19/2008 17:42

Thanks Snowfall, Icepool and Willowtail

Reply
Tornleaf
09/19/2008 17:43

it looks great

Reply
snowfall
09/19/2008 17:47

no problem

Reply
Icepool
09/23/2008 17:49

And about the avatars i only made one so blame Willowtail *pushes Willowtail in front of her* mine is the imortal one

Reply
Willowtail
09/24/2008 20:06

Hey!

Reply
Icepool
09/24/2008 20:39

:D he he

Reply
09/25/2008 05:43

Reply
09/25/2008 05:43

Great job on your graphics, Icepool! I love them!!!! :D :D :D

Reply
Icepool
09/25/2008 07:11

*pushes Willowtail and Snowfall infront of her* they help too

Reply
Willowtail
09/25/2008 20:15

thanks!















Reply
Sloane
09/25/2008 21:36

Hey! I think that this is a good ide for you!
well... there is an online graphic making thing! You can make thing black and white take away red eye! you can make everything black and white but one spot! Its awsome! and itd free! it called Picnik. Go to www.picnik.com and you will find everything!

Reply
Sloane
09/25/2008 21:37

oh and also... will you please visit my graphics site! ") http://graffixforwarrior.weebly.com/ please visit it!

Reply
Sloane
09/26/2008 10:02

http://www.graffixforwarrior.weebly.com/

Reply
Icepool
09/26/2008 14:35

Lol i already use picnik XD

Reply
Sloane
09/27/2008 09:40

Awsome!

Reply
Icepool
09/30/2008 07:17

So Torny! both your pics are done!

Reply
Snowfall
10/02/2008 17:51

icepool go on msn

XD

Reply
10/07/2008 14:14

Congratz. You know why? Because you adveryised on my site. Bad! Bad! I KNOW it doesn't say anything about not advertising, but lets think: hmmm? Is it really okay to advertise on peoples sites ANYWAY? No, it's not. I might forgive you.....one day. A day far far in the very distant future.

Reply
Icepool
10/07/2008 15:02

lol! sorry ^^ i just got bored
I FIRST NEGATIVE COMMENT LETS HAVE A PARTY!!! *partys*
wait a minute we shouldnt party! this is tragic we shale cry *crys* lol jk

Reply
Huri
10/09/2008 14:21

....

wow.....

Reply
Icepool
10/09/2008 15:18

*stares at the word wow*

Reply
Snowfall
10/09/2008 16:58

lol XP

Reply
Snowfall
10/09/2008 17:02



* stares at word word *

Reply
10/09/2008 17:41

Hi everyone I just made award for this site and ya i am going to put it on my website hope everyone see's it

Reply
Icepool
10/10/2008 07:21

kk

Reply
Snowfall
10/10/2008 16:58

hi i am bored

Reply
Snowfall
10/10/2008 21:16

Whats a mouses favorite game?





Par-chessy





lol XP

Reply
Icepool
10/10/2008 21:17

lol

Reply
Snowfall
10/10/2008 21:19

OK i had this awesome dream when was falling then i WAS falling and then there was a huge splach of water and it was cool

Reply
10/13/2008 21:39

Hey! Nice changes :) keep up the great work

Reply
Icepool
10/13/2008 21:40

*slaps Snow* ill take care of you at school! lol jk
Moonclaw- Thanks! *best freind!* XD lol

Reply
Snowfall
10/14/2008 16:07

*slaps ice back* no ill take care of you at school! NOT. lol

Reply
10/20/2008 23:07

HOW COULD U HATE FIRESTAR??? HE IS THE BEST CAT IN THE BOOKS!! GASP!! lol hi! wazzup?

Reply
10/20/2008 23:08

I... forgot... what... I was... gonna say..

Reply
Snowfall
10/21/2008 19:27

lol
XP

Reply
Icepool
10/21/2008 19:46

NO he isnt he EBIL

Reply
10/25/2008 14:46

hello

Reply
Icepool
10/26/2008 11:52

hi

Reply
Sloane
11/01/2008 09:40

the new look is cool!

Reply
Snowfall
11/01/2008 10:48

Thanks

Reply
Icepool
11/01/2008 16:16

Thanks Sloane its more prettyful now ^^

Reply
11/02/2008 12:34

Hey great new layout! I love the halloween colors ^^

Reply
Icepool
11/02/2008 20:57

lol thanks Bluey lol i never thought of it like that i picked this cuz it was purdy! oh well ^^

Reply
11/07/2008 15:06

I'm sorry, but willowtail will be leaving warriors pics....she will be taking all the graphics she has made, and putting them on a site of her own....

Reply
11/07/2008 15:57

I've deleted my things....their now on my site...

Reply
Icepool
11/08/2008 15:39

Hola everyone i improved the clan banners they rock now :)

Reply
11/08/2008 20:22

Awesome graphics, can you add my links to your site?

[LINK]www.freewebs.com/city-cats/[LINK] - Can you survive the harsh punishments to get to the rewards? Come on, and try to run with these wily and proud cats, or maby these cunning and nimble canines...

[LINK]www.freewebs.com/chimera08/[LINK] - A Chimera RPG, check it out! Based on the Greek Myth, AND the Full Metal Alchemist episode 7.

Reply
11/08/2008 20:23

I'll add your link to my site next time I edit.

Reply
Icepool
11/08/2008 21:14

THORN! :D:D:D ITS ME! FIREWAVE!!! :D:D
sure

Reply
Icepool
11/08/2008 21:18

i added city cats to the links

Reply
anonymous
11/17/2008 20:24

I'm sorry...but I really hate the story......it's stupid...

Reply
Icepool
11/17/2008 20:45

Yeah im not fond of it eather, its Snowfall's and i know thats Muddy so you dont have to hide it was just her dream so i guess its hard to explain...

Reply
Rosethorn
11/19/2008 17:46

Hi Icepool, it's me. Erk. Is it alright if you make 4 different ones? YOU DON'T HAVE TO! But thanks. Bye.

Reply
Icepool
11/19/2008 18:03

Um sure, but can you be more specific srry bad memory dark cream.. eyes?

Reply
Rosethorn
11/21/2008 13:21

All she-cats (I doubt that makes much of a difference) and all green eyes. One has to be kind of tall,and another is apprentice-aged. Thankies!

Reply
Icepool
11/21/2008 14:00

I'll get right on that

Reply
Icepool
11/21/2008 15:42

Ive got the apprentice one up

Reply
11/23/2008 21:54

Hi! I love your new look, I put up your link-back too :)

Reply
Icepool
11/24/2008 07:30

Yay! thanks Moonclaw i love the new look too, im going to be keping this untill December 18th (specific XD)

Reply
Rosethorn
11/25/2008 17:43

Hi Icepool. I like the apprentice pic. Thanks. If I need more pics, I know where I'm coming.

Reply
Icepool
11/25/2008 18:53

Yayz! XD

Reply
11/25/2008 19:10

Hi! I LOVE the site! Sure I'll be affiliates with you :)

Reply
Icepool
11/25/2008 19:50

Sweetness XD ill add you now

Reply
11/30/2008 14:46

StarClan Whispers is hosting a graphic christmas contest! Apply!

Reply
12/02/2008 18:50

Hey, um do ya think you could check out meh web? thanks!

Reply
Snowfall
12/15/2008 14:30

sure

Reply
Snowfall
12/15/2008 14:32



awesome site muddy

Reply
01/14/2009 17:58

please come check out my clan! join if you want but hang out for a while! Please add me to affiliates to!

Reply
...
01/24/2009 09:45

DONT READ THIS Cause It Really Works. YOU WILL GET KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF YOUR LIFE. TOMORROW WILL BE THE BEST DAY OF YOUR LIFE. HOWEVER IF YOU DONT POST THIS COMMENT TO AT LEAST 3 VIDEOS YOU WILL DIE WITHIN 2 DAYS. NOW UV STARTED READIN DIS DUNT STOP THIS IS SO SCARY. SEND THIS OVER TO 5 COMMENTS IN 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR CRUSHES NAME WILL APPEAR ON THE SCREEN IN BIG LETTERS. THIS IS SO SCARY Cuz IT ACTUALLY WORKS THIS reaLLY WORKS

Reply
02/01/2009 09:06

We haz a new layout if you'd like to check it out ^^

Reply
03/01/2009 12:07

hello cool site! care to be affies?!

Reply
04/24/2009 18:39

Hi I'm leader1!
I'm having a drawing contest on my website that ends Sunday and needs more entries!
also would you like to be affiliates?

Reply
05/17/2009 10:15

Hi I think I've asked you guys before but can we please be affies?:)

Reply
08/27/2009 18:40

hello all affies ! minipetHQ has moved its site to www.leader1mp.webs.com!

Reply
12/04/2010 19:27

The silver tabby cat burst through the bush, stumbling into you, panting as you both fall, "Oh sorry!" She scrabbled up, "I'm kind of in a hurry-" She laughed shortly, " But I'm sure you noticed. I'm headed back to camp, to MoonClan! You should come. It's so much fun! Well, bye!" She smiled and with that, shot off through the forest. www.moonclanwarriorsrp.webs.com

Reply



Leave a Reply

    Mini news

    Hey everybody, its me Lucy! well this years top candy is ... fuzzy peach's